2017年10月2日 星期一

【育兒】長輩餵零食?!

前嗰排同一啲雙寶媽傾開長輩餵零食嘅問題,有好幾個媽媽都因為咁同奶奶攪得唔愉快。

我嘅做法係響屋企只係會有食開嗰幾隻餅,又或者係自己整嘅餅乾蛋糕咁,其他糖果、朱古力、多多等,一律唔會俾佢哋食,但只要係去到奶奶度,基本上除咗朱古力、咖啡、茶同糖果之外,我都會默許奶奶可以俾佢哋食。


因為呢個問題,我有同奶奶傾過,我哋唔係住一齊,長輩同小朋友相處時間相對少咗好多,我想佢哋可以親啲,所以希望由老爺奶奶做好人,老人家聽到當然開心,我亦順勢話俾佢哋知我嘅底線,有咩情況唔食得(例如,病咗或者唔食飯…)同埋解釋點解一定唔可以食咗朱古力、咖啡、茶同糖。

咁樣做一來可以避免老人家偷偷餵小朋友,二來俾足面長輩,婆媳關係就唔會因為咁破壞啦!當然,老人家有時會唔記得,最好由老公出面提醒,道理好簡單,俾自己個仔鬧自己順耳過人哋個女勸呀嘛。

沒有留言:

張貼留言