2017年10月28日 星期六

【育兒】路人甲,多謝你嘅關心!

港媽每次出街推住架孖B車,都好受路人甲歡迎!

「雙胞胎呀?好厲害呀!」
「男生還是女生?追多個女生吧!」
「你沒有上班?老公養3個,好辛苦啊!」

仲有好多唔同嘅問題,湊B經驗分享等等,一般嚟講港媽都會禮貌回應一吓,如果遇到啲狂追不捨嘅路人甲,我都會嗯嗯嗯回一吓,之後就默默走開或者打電話。

上個星期出街遇到個超無禮貌嘅,問咗好多私人問題,同埋講咗好多湊仔經,煩咗我差不多半個鐘,最後講到好似一定要聽佢講,我剩係回咗佢一句:

「帶小孩的方法,我只會聽我奶奶和我媽,還有醫生的建議,其他的不會考慮,謝謝關心!」

之後路人甲就唔太高興咁飄走。

我明白好多人對孖B都好好奇,但係都要尊重一下媽媽呀!唔係樣樣都想同陌生人分享㗎,問人之前諗吓如果係自己俾人咁問法,會唔會覺得好煩、好唔高興啦!

己所不欲,勿施於人!

沒有留言:

張貼留言